Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Marketing ötletek képes leírás - QR kód.tlap.hu
részletek »

Marketing ötletek - QR kód.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: qrkod.tlap.hu » Marketing ötletek
Keresés
Találatok száma - 15 db
 Mi az a QR kód? És mire jó?

Mi az a QR kód? És mire jó?

Biztosan feltűnt már egy- két helyen Neked is ez a furcsa alakzat. Ez a QR kód, ami nem más, mint egy mobilkód, egy kétdimenziós vonalkód. Neve a Quick Response, azaz gyors válasz szóösszetételből ered. Ötletes kis japán találmány, melyet okostelefonra telepíthető QR kód szkennerrel tudsz beolvasni és értelmezni a kódolt üzenetet. Ez az üzenet lehet egy térkép, szöveg, névjegy, email üzenet, vagy webhely, amit megnyit a böngésző, ha beolvasod a kódot. És mire jó?

 Újabb őrület: támad a mobilkód

Újabb őrület: támad a mobilkód

Divatot teremthet, trendivé válhat, a cégeknek pedig a lehető legjobb eszköz a kommunikációhoz. Hazánkban is megindul a mobilkódok alkalmazása. Sok olyan technológia jött már napvilágra a telekommunikáció életében, amihez nagy reményeket fűztek, de végül megbuktak. Volt több olyan is, amik jóformán a fejlesztések melléktermékeként születtek meg és csak úgy mellékesen hatalmas, nem várt sikereket értek el. A mobilkódról egyelőre nem lehet megmondani, milyen sorsra jut hazánkban, de a Pannon, a T-Mobile és a Sanoma közös fellépése azt jelzi, ők sokat remélnek tőle.

A sikeres QR kód kampány ismérvei

A sikeres QR kód kampány ismérvei

Feltételezve, hogy a QR kód kampány az adott vállalat marketing stratégiájába szervesen illeszkedik, az eddigi ismeretek alapján bemutatjuk milyen dolgokra érdemes odafigyelni és hol használd a Qr kódot.

Céges nyomdai anyagokon

Céges nyomdai anyagokon

Létezik egy vonalkód, mellyel nyomdai anyagokon digitális információkat tárolhatunk el: legyen szó akár egy Webcímről, GPS koordinátáról, vagy egy rövid üzenetről. Segítségével figyelemfelkeltőbbé tehetőek a nyomtatott kampányok, és egy újsághirdetésből is azonnal a Weboldalra irányíthatóak az érdeklődők! A felheasználásnak tulajdonképpen csak a képzelet szabhat határt. Nézzünk néhány példát...

Első Magyar QR Kód Műhely

Első Magyar QR Kód Műhely

Korunk hieroglifája kommunikáció forradalmasítja a kommunikációt. A QR kód felhasználásának csak a fantázia szab határt. A tudományos kutatástól az ipari gyártástechnológián át a kereskedelemig, a kultúrától a reklámon át a divatőrületig az élet minden területén feltűnik, hamarosan a kommunikáció nélkülözhetetlen részévé válik.

Hol használják a QR-kódot?

Hol használják a QR-kódot?

De ha a hirdetés jó, és van QR-kód --- meg nem utolsósorban, sőt, mindenek előtt egy felhívás, hogy 'katt a kódra most, ha kell egy ilyen' ---, akkor bizony abból jóval nagyobb százalékban lesz vásárlás, mint egyébként. Az impulzus-vásárlók akkor vesznek meg valamit, ha a vágy és a vásárlás lehetősége egyszerre érinti meg őket, és a vágy eléggé intenzív, a lehetőség pedig minél egyszerűbben elérhető.

Készítsünk mobilkódos névjegykártyát!

Készítsünk mobilkódos névjegykártyát!

Nincs annál kényelmetlenebb, mint amikor egy névjegykártya adatait kell bepötyögnünk a telefonunkba, arról nem is beszélve, hogy mennyi problémát okozhat egy elgépelt telefonszám vagy e-mail cím. Mennyivel egyszerűbb lenne, ha az adatainkat közvetlenül a telefon is el tudná olvasni!

Kód a fejen

Kód a fejen

Megszokhattuk már, hogy a Betfair igen bátor, ha marketingről van szó. Most épp focisták frizuráját használta reklámfelületként. Az FA Cup Angliában hihetetlen presztízzsel bír a futballcsapatok és a nézők körében. Ezt használta ki a Betfair, amikor a Bromley FC-vel különleges szponzori megállapodást kötött. A támogatásért cserébe a játékosok frizurájába QR-kódot nyírt egy bevállalós fodrász. A kód a Betfair mobil fogadási oldalára vitt, ahol a szép számban megjelent szurkolók egyből fogadhattak is az eseményre.

Marketing blog

Marketing blog

Az online és offline világ összeköttetését napjainkban egyre több helyen qr kóddal oldják meg. A QR kód marketing még egészen új fogalom. A legtöbben, akik valamilyen marketing kommunikációs tevékenységükben a QR kódot használják, az ötlettől a megvalósításig mindent maguk csinálnak. Ha erről többet szeretne tudni, kattintson a linkre!

Hirdetés
Marketing üzenete

Marketing üzenete

A QR-kód egy kétdimenziós vonalkód (mobilkód), mely az iparban, logisztikában, termelésben kialakított adathordozóként könnyű használata miatt egyre jobban terjed. A QR-kód adathordozóként akár hirdetésekben, nyereményjátékokban és reklámokban, valamint egyéb marketing eszközként is felhasználásra kerülhet, tartalmazhat internetes üzenetet, mint például webcímet, üzenetet, sms-t, névjegyet, GPS koordinátákat, és egyéb információkat.

Mi az a QR kód és miért van rá szükségem?

Mi az a QR kód és miért van rá szükségem?

A QR kód tulajdonképpen egy egyszerű megoldás az információ eltárolására. Bárki aki okos telefonnal rendelkezik lefotózhatja és így elmentheti névjegyed, weboldalad címét vagy egyéb adataidat. Bár egyre több helyszínen írnak róla, még mindig kevesen tudják és használják a QR kódot. Pedig nagyon sok előnyre tehetünk szert, ha használjuk. Ha még nem hallottál róla olvasd el figyelmesen ezt a bejegyzésümket.

Mobilkód Áruház

Mobilkód Áruház

Webáruházunkban válasszon árucikket, válassza ki a színt, méretet, adja meg a darabszámot, válasszon kód típust (link, telefonszám, v-card, szöveg), írja be az árura kerülő kódban megjeleníteni kívánt szöveget, ellenőrizze: valóban ezt akarja, majd tegye a 'Kosárba', ha még nem tette, lépjen be, ill. regisztráljon, jelölje meg a fizetés és az átvétel módját, küldje el megrendelését. Látogasson el webáruházunkba.

QR Marketing

QR Marketing

QR kódok jelennek meg mindenütt közlekedési eszközökön, magazinokban, folyóiratokban, plakátokon szórólapokon, de még a televízióban is. Cégünk adatai azt mutatják, hogy azok a QR kódok a legnépszerűbbek, melyek hozzáférést kínálnak egy kedvezményhez, kuponhoz, illetve amelyek lehetővé teszik az ügyfél számára, hogy többet tudjon meg egy termékről, szolgáltatásról. Tekintettel arra, hogy a QR kódok betörtek a meghatározó piaci főáramba, magukban rejtik azt az óriási lehetőséget, hogy ragyogó eredménnyel ajándékozzák meg az adott márkát.

QR-kódex blog

QR-kódex blog

A QR-kódot 1994-ben fejlesztették ki, a mindennapi életünkben azonban csak az elmúlt 1-2 évben kezdtek feltűnni. A blogon elsősorban a QR-kódok itthoni használatával fogok foglalkozni... egészen addig, míg nem veszi át a helyét valami más 'őrület'.

Zseniális marketing lehetőség nagykereskedőknek, gyártóknak

Zseniális marketing lehetőség nagykereskedőknek, gyártóknak

Az elmúlt napokban tettem egy röpke szakmai kirándulást Milánóban, a legnagyobb bútorkiállításon. Aztán tegnap, miközben a több száz elkattintott fotót nézegettem, észrevettem, hogy minden tizedik fotón ott díszelgett egy QR kód. Hogy miért használja ennyi gyártó a QR kódot? Egyáltalán hogyan hozhat ez a cégednek bevételt? Máris mutatom...

Tuti menü